توضیحاتی درباره ی کمیته ی پیگیری

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 22489
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




توضیحاتی درباره ی کمیته ی پیگیری

چهار شنبه 26 آذر 1393

سلام بر همه ی دوستان و همکاران!

در روزهای اخیر با سوالات بسیاری از طرف همکاران و دوستان دلسوز در باره ی کمیته ی پیگیری و دلایل عضویت این افراد اعلام شده و حدود وظایف و اختیارات آن مواجه شدیم، لذا نظر به لزوم روشنگری و اطلاع رسانی که اصل اولیه ی این جنبش بوده و هست مطالبی را خدمت دوستان و همکاران عرض می کنیم:

در روز بیست وسوم آذر که به ضعم وزیر صد و به گواه امضاهای ثبت شده بیش از هزار پرستار در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع داشتند، در همان بدو آغاز تجمع همکاران محترم حراست ریاست جمهوری در خواست تعدادی نماینده برای مذاکره نمودند که همینجا از این دوستان که در کمال احترام متقابل با همکاران برخورد کردند تشکر می کنیم.

لذا با حضور حدود بیست نفر از حاضرین در دفتر جناب آقای دکتر خلیل نژاد ، در خواست تعداد نماینده ی محدودتری شد که از این بین شش نفر اعلام شده ،انتخاب و معرفی شدند.

از آنجایی که اغلب (نه همه) هیاتهای نظام پرستاری، و شورای عالی نظام پرستاری و شخص رییس سازمان نظام پرستاری ، هم نوا و همگام پرستاران و خواسته هایشان نیستند و عملا در ماههای اخیر این را اثبات کرده اند ، وجود چنین کمیته ای بسیار حیاتی و ضروری بود.

این کمیته مرجع تصمیم ساری نیست و تنها پیگیر تصمیمات گرفته شده است. این تصمیم و خواسته بارها اعلام شده و چیزی جز اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و اجرای عدالت در پرداختها به نحوی که اختلاف پرداختها بین اعضای تیم درمان حداکثر سه برابر باشد نیست.

لازم به ذکر است که با اجرای این قانون همه ی پرستاران و تیم درمان در همه جای کشور به یک اندازه برخوردار می شوند وکسانی که در کمیته نماینده دارند برخورداری بیشتری ندارند.

همچنین خواسته مشخص  است ونیازی به تصمیم گیری نیست. با این وجود پیشنهاد می شود در شهرها و استانهایی که هیاتها ی نظام پرستاری با خواسته ها همگام نیستند، کمیته ی پیگیری مطالبات با مقبولیت عمومی پرستاران آن استان تشکیل شده و به کمیته ی مرکزی یک نماینده معرفی کنند تا در صورت نیاز به تصمیم گیری یا هر مشاوره ای دست دوستان باز باشد و نیز برای اطلاع رسانی امکانات بیشتری در دسترس باشد.

همکاران محترم توجه کنند که در صورت اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تمامی مراکز درمانی دولتی ، خصوصی ، درمانگاهها، مراکز دانشگاه آزاد، همکاران 115 و همه و همه از مزایا در حیطه ی کاری خویش برخوردار خواهند شد.

این قانون شامل کلیه اعضای تیم پرستاری مانند پرستاران، تکنسینهای بی هوشی ، اتاق عمل و بهیارانو..... و حتی کمک بهیاران هم می شود، لذا به کسانی که بدون اطلاعات سعی در ایجاد تفرقه میان گروههای پرستاری با دسته بندیهای جغرافیایی ،شغلی یا هر مورد دیگر هستند توجه نفرمایید.

اعضای  کمیته ی پیگیری مطالبات پرستاران با ضرب الاجل موجود انتخاب شدند و در حال حاضر آمادگی جابجایی با افراد فعال که مقبولیت عمومی از طرف جامعه ی پرستاری دارند ، را دارد. لذا تقاضامند است که افراد لایق را جهت جایگزینی از استانهای مختلف معرفی بفرمایید.

در اعلامیه ی بعدی نفرات جایگزین شده را معرفی خواهیم کرد.

چنانچه سوالی در هر زمینه داشتید لطفا از طریق نظرات یا ایمیل  یا فضای مجازی یا حتی تلفنی مطرح بفرمایید.

در پایان رسما اعلام می دارد که این کمیته و کمیته های بعدی استانی وابسته به هیچ ارگان دولتی و غیر دولتی نبوده، از هیچ حزب و گروهی  یا اشخاص حقیق و حقوقی تبعیت یا دفاع نمی کند و تنها نمایندگان صنفی پرستاران برای پیگیری مطالباتشان است .

به امید برافراشته شدن پرچم عدالت در نظام سلامت

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت2:25---27 آذر 1393
با سلام آرزوی ما پیروزی وموفقیت این کمیته ولغو حکم آقای شریفی مقدم میباشد.این کمیته نماینده واقعی جامعه پرستاری ومورد تایید ماست

مریم نیاسری
ساعت2:12---27 آذر 1393
درود بر حامیان جامعه مظلوم پرستاری .این کمیته مورد تایید ماو آقای شریفی مقدم نماینده منتخب ما میباشند

آمنه
ساعت17:48---26 آذر 1393
با سلام و تشکر خدمت شما
انشالله که بزودی این طرح اجرا بشه چون خداییش بعضی از وظایف نرسینگ تو بعضی بیمارستانها توسط کمک بهیاران انجام میشه
بخدا ما پرستارا راضی هستیم که هرکسی که خدمت رو انجام میده درآمد مربوط به اون خدمت تو جیب اون فرد بره
این عین عدالته...


م.
ساعت17:46---26 آذر 1393
با سلام ودرود فراوان
دستون درد نکنه کلی از جواب سوالهامو گرفتم
خاهشن همیشه همینجور شفاف سازی کنید
دمتون گرم واسه اطلاع رسانی


مژگان
ساعت17:02---26 آذر 1393
درود بر شما ,برای اولین بار پرستاران نماینده واقعی دارند .همیشه حرفی که زده اید حرف دل ما بوده است .به نظر تشکیل این کمیته تصمیمی بسیار بجا و درست بوده و با شناختی که در این مدت پیدا کرده ام ,بهترین اعضا را دارد .به امید موفقیت !

صوفیا رشیدی
ساعت16:40---26 آذر 1393
سلام بر جامعه بزرگ پرستاری .سلام بر آنان که عدالت خواهی را در نظام سلامت فریاد میزنند .سلام بر فعالان پرستاری .سلام بر آنان که با قلم توانمند خود و اندیشه روشن خود پیگیر مطالبات پرستاری و ایجاد عدالت هستند .سلام و درود بر دبیر خانه پرستار جناب آقای شریفی مقدم و سلام و درود بر آقای عمیدی و آفرین بر قلم روشن و توانایشان و سلام و درود بر نمایندگان کمیته پیگیری مطالبات پرستاری .درود بر عدالت خواهان .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کمیته ی پیگیری مطالبات ، ،

نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 14:39



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran