وعده ی ما میدان پاستور....

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 22497
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




وعده ی ما میدان پاستور....

شنبه 15 آذر 1393

حرف تازه ای زده نمی شود. باور کنید اینها خودشان هم مانده اند چه بگویند. شما می فرمایید با سکوت و تحمل 250 تعرفه را وارد کتاب کردید! به گمانم شما یا جزو همان نا نخبگان وزیر فرموده اید! یا گمان کرده اید وزیر نخبه! واقعا مارا خوب قضاوت کرده است!

چه خوب بلد نیستید از خود دفاع کنید؟ پس انتظار ما از شما برای دفاع از حقوق مان، انتظاری بیهوده است. وزیر گویا به دور وبرش می نگرد و می اندیشد همه ی پرستاران چنان اند.

نه برادر نخبه! نه دکتر عزیز! اشتباه به عرض شما رسانده اند. مطمین باشید که ما تحلیل هایمان از اوضاع بر عکس برداشتهای شماست. شما که با استفاده از نظام پزشکی و صدا و سیما و تریبون نماز جمعه سعی در فریب مردم دارید، واقعا ما پرستاران را چه فرض می کنید؟ چرا می خواهید کارکنان نظام ناسلامت سلامت را رو در روی هم قرار دهید؟

جناب معاون- رییس محترم! جناب میرزابیگی ! شما 250 تعرفه را وارد کتاب کردید؟ خجالت نکشید بگویید. دروغ که باب سیستم شماست. بگویید. مردم که نمی دانند و می اندیشند هر چه از تلویزیون گفته می شود عین وحی منزل است. این تعرفه ها از اول هم در کتاب بوده ، اینها کارهایی است که ما پرستاران انجام می دهیم و پزشکان نخبه! پولش را می گیرند.

حالا شما که عادت دارید دست رنج دیگران را به نام خود سند بزنید حرفی نیست! بزنید. اما انتظار نداشته باشید که ماهم باور کنیم.

جناب رییس  محترم!  فکر کردی مردم متوجه نمی شوند؟ مگر ما مرده باشیم. جناب! شما همان شکل قبلی کارانه ها که در حال اجراست را تشریح کردید! و چون نمی دانستید احتمالا به شما هم قالب کرده اند این جنس بنجل وطن ساز چینی نما را! 

 

نمیدانم چرا همه چیز را می پیچانید؟ ما می خواهیم قانونی که هفت و نیم سال پیش تصویب شده، اجرا شود. این قانون غلط یا درست مصوب مجلس است. می دانید مجلس چیست؟یا فکر می کنید همه ی نماینده ها ندانسته و نسنجیده حرفهای دیکته شده را می گویند؟؟؟

جل الخالق!!!!

کافر همه را به کیش خود پندارد!!!

مطمینم که میدان پاستور را می شناسید. کاش سری به رییس جمهور محترم بزنید و کلیدی برای این قفل بگیرید. کلیدهای شما به درد قفلهای چینی می خورد.

میدان پاستور! محل تلاقی ما و شماست!

بگذارید واقعیتها را بگوییم. بگذارید بدانند رییس جمهور محترم که راست ماجرا چیست؟

بگذارید واقعیت ها را عریان برابر چشمانشان ببینند.

می ترسم ایشان هم تلویزیون را باور داشته باشند! وگمان نبرند که تلویزیون محل پخش دورغهای پی در پی و بی سند عده ای شده است.

بگذار بدانند که شما دوستان نخبه! دارید با اره سمت درخت شاخه را می برید.  و از تنه ی ملت که جدا شدید تازه می گویید : واااای..

محل تلاقی ما و شما میدان پاستور است! جایی که سر رشته به دست شما نیست. جایی که کلید دار اصلی آنجاست.

شما که دوست ترید یک وقت بگیرید ما هم خدمت می رسیم.

 



نظرات شما عزیزان:

پرستارخسته
ساعت21:01---17 آذر 1393
با سلام
پیشنهاد بنده اینه که با توجه به این که اطلاع رسانی ازطریق شبکه هایی همچون وایبر خیلی سریعتر و جامعه اماری زیادی رو در بر میگیره ی گروه وایبری تشکیل داده بشه
پاسخ:سلام ! خسته نباشید. البته وایبر گروههای زیادی داریم ولی اشکالهای زیادی به وایبر وارده متاسفانه.


صوفیا رشیدی
ساعت1:20---17 آذر 1393
اعتراض پرستاران رو به گوش همکاران خودتون برسونید و اگر اگاه به حق از دست رفته پرستاران نیستند آنها رو هوشیار کنید بیانبه ای که در رابطه با تجمع در مقابل نهاد ریاست جمهوری ارایه شد نقطه عطفی هست که پرستاران باید این تجمع و اعتراض رو صورت بدن تا که جوابی باشه به کسانی که پرستاری رو با وعده تو خالی به سخره میکشن اعتراض جامعه پرستاری افتخار داره که بر این حق از دست رفته اصرار داشته و حال امیدوار به اینده لطفا و خواهشا در تجمعات صنفی پرستاران کم نگذارید و پیگیر اخبار باشید .
پاسخ:سلام! خسته نباشید! البته منظور من از وعده ی ما میدان پاستور یک مناظره در حضور رییس جمهور دولت تدبیر و امید بود و هست. امیدوارم م.فق باشیم در خدمت رسانی به ملت شریف و بزرگوار ایران.


ami
ساعت20:57---16 آذر 1393


وعده ی دیدار ما میدان باستور روبروی نهاد ریاست جمهوری
پاسخ:پاسخ:سلام! خسته نباشید! البته منظور من از وعده ی ما میدان پاستور یک مناظره در حضور رییس جمهور دولت تدبیر و امید بود و هست. امیدوارم م.فق باشیم در خدمت رسانی به ملت شریف و بزرگوار ایران.


پرستار
ساعت14:22---16 آذر 1393
درود و صد درود بر بر شما

صوفیا رشیدی
ساعت12:57---16 آذر 1393
سلام مطلبتون عالی بود.وعده دیدار جامعه پرستاری 23 ام آذر-میدان پاستور -دفتر ریاست جمهوری
پاسخ:پاسخ:سلام! خسته نباشید! البته منظور من از وعده ی ما میدان پاستور یک مناظره در حضور رییس جمهور دولت تدبیر و امید بود و هست. امیدوارم م.فق باشیم در خدمت رسانی به ملت شریف و بزرگوار ایران.


آرست
ساعت6:52---16 آذر 1393
باسلام و درود


وعده همه شجاعان عرصه درمان ۲۳ آذر ميدان پاستور
پاسخ:پاسخ:سلام! خسته نباشید! البته منظور من از وعده ی ما میدان پاستور یک مناظره در حضور رییس جمهور دولت تدبیر و امید بود و هست. امیدوارم م.فق باشیم در خدمت رسانی به ملت شریف و بزرگوار ایران.


پرستار
ساعت22:06---15 آذر 1393
سلام.
خدا قوت. ما هم هستیم،


جواد
ساعت20:27---15 آذر 1393
تا آخر ایستاده ایم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 19:18



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran