سیبل را اشتباه گرفته ای پزشک محترم...

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 22582
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




سیبل را اشتباه گرفته ای پزشک محترم...

شنبه 8 آذر 1393

نمی دانم چه کسی باید پا پیش بگذارد و این شعله های کوچک سوئ تفاهم پزشکان را از بین ببرد. سوئ تفاهمی خود ساخته، که نتیججه ای جز جنگزرگری بین تیم درمان نداشته و دیری نمی کشد که سایر اعضای تیم درمان هم درگیر می شوند.

جواب های باشد هویییی..

این روزها در سایتهای مختلف و در نامه های سرگشاده و سربسته ی مختلف می بینیم که اطبا محترم که احترام قشر پرستار را نسبت به خود و شغلشان عملا می بینند، با لحنهای مختلف پرستاران را مورد نوازش قرار می دهند. اینکه این همکاران متوجه واقعیت قضیه نیستند تعججب آور است. ایشان که به گواه کنکوروادعای خودشان باهوشترین افراد این جامعه اند چطور نمیبینند و ندیدند که حرفهای زده شده که پر بیراه هم نبوده همه از طرف همکاران خودشان مطرح شده است. اولین جرقه را خود وزیر و معاونینش روشن کردند و در تلویزیون و رادیو و.... از هر تریبونی پزشکان را تهدید به برخورد و... کردند. من شخصا به نماتیندگی از جامعه ی پرستاری در وبلاگ خودم و در سایت وزارت بهداشت و سایت خود وزیر محترم اعتراض کردم به این موضوع ، که همه را نباید به یک چوب زد، اما پزشکان محترم سکوت کردند. مزد این سکوت افزایش سیصد در صدی تعرفه ها بود. اینها به ما ربطی ندارد. چون ما پرستاریم و میز نداریم که متهم به زیرمیزی بگیری و رشوه و..تهدید به 1690 و تلفن گویا و دادگاه و.... شویم.

حرف ما این است که چرا این همکاران حالا لبه ی شمشیر آخته شان را به سمت ما گرفته اند؟ ما حق و حقوقی داریم که از دولت می خواهیم.آیا هر کسی بخواهد حقش را، قانونش را، حقوقش را پیگیری کند دشمن پزشکان است؟

یا اینکه تعدادی می خواهند این حق خواهی را منحرف کنند؟

پزشکان محترم! به ما ربطی ندارد که شما چند درصدتان زیر میزی می گیرید یا نمیگیرید. به مربوط نمی شود که در خانه خوابیده اید و مهرتان در سه بیمارستان کار میکند و پول در می آورد.به ما مربوط نیست که پول یارانه ی مردم بیچاره و ندار را مستقیم با یک رادیکال ساده به جیب شما واریز می کنند. اصلا طرح تحول به ما مربوط نیست. چون اگر بود که ماه دیده می شدیم. اینها به عنوان پرستار به ما مربوط نیست. اما به عنوان یک شهروند...

شما در حال گذر از مسیری هستی و میبینی شعله ی کوچکی افروخته و می تواند شهر را به آتش بکشد. چون آتش نشان نیستی نباید شعله را خاموش کنی؟

وقتی من میبینم که بنزین صد تومانی را هزار تومان می خرم و سیب ویست تومانی را پنج هزار تومان، وقتی میبینم به بهانه ی یاران هزینه های زندگیم بیش از ده برابر افزایش یافته، وقتی به عنوان یک شهروند می بینم که در تریبونهای مختلف دروغ می گویند،چه کنم؟ چون شغلم پرستاری است و ممکن است به ترمه ی قبای برخی بر بخورد سکوت کنم؟ وقتی میبینم که دانشجو کارهای بیمار را انجام میدهد، ومهر اتند پای برگه می خورد سکوت کنم؟وقتی میبینم....

دانستن مسیولیت می آورد، دانستن درد بزرگی است، خوش به حال جمعی که یا نمی دانند یا خود را به ندانستن زده اند. من مستند حرفهایم را اثبات می کنم.بیماری 51 روز ، بله پنجاه و یک روز در یک بیمارستان بستری بوده و حتی یک بار هم توسط پزشک معالج متخصص ویزیت نشده است!!!!!! جالبتر اینکه این پزشک محترم رییس بیمارستان هم هست!!!!!

در شهرهای کوچک وبزرگ میبینم که پزشک حق مقیمی می گیرد و در خانه اش مقیم می شود. موبایلش را هم خاموش میکند. وقتی با منزلش تماس می گیرند  با ناراحتی به بالین بیمار جوان فمور شکسته می آید در حالیکه بیمار در حال جان به جان آفرین دادن است. تازه سر من پرستار داد می زند که چرا نگفتی بیمار بیهوش است؟

همه ی شما پزشکان محترم میدانید که ما از ریز مسایل آگاهیم.ما جنگ نمی خواهیم و نمیکنیم اما شما هم حق ندارید به کسی توهین کنید فقط به این دلیل که پزشک نیست!!!!

خداوند شاهد است که آتش افروخته دودش قبل از هر کسی به چشم شعله افروز می رود. ما خودمان را دوست و همکار شما، وشمارا دوست و همکار خود می دانیم. شما هم می دانید که از نظر اداری رییس ما نیستید.ما دو شغل در عرض همیم نه در طول هم....

مگر کسانی که سمتی دارند.شبها از نظر طولی پرستار سوپر وایزر بالاتر از متخصص است.اما اینها گفتن ندارد.

چشمها را باید شست...

ما می گوییم بروید در کسی را بکوبید که به شما توهین کرد. برنامه ی ثریا که آمار و ارقام بود و حرفهای زده شده همه از طرف دکتر پزشکیان... ایشان حتی وسط حرفهای مهمان دیگر آمد و نگذاشت وی حرف بزند و گرنه ایشان قطعا به عنوان یک پرستار از حقوق پزشکان هم می گفت. ما انحصار طلب نیستیم.

چشمهایتان را باز کنید ای جامعه ی باهوش!

ببینید که چه گفته!

بعد به دیگران توهین کنید. هر هایی ، هویی دارد. مواظب هم باشیم. از هم دفاع کنیم. ما از شما انتظار داشتیم و داریم هم صدای ما باشید. همانطور که ما میبینیم کار شما را شما هم ما را میبینید. ما انتظار حمایت داشتیم. اینک هم وزارت نشینان از ترس همین توپ را به زمین ما می اندازند. 

قبل از امضا ببینید نامه را چه کسی با چه سمتی نوشته؟چرا به توهینهای اصلی اشاره ندارد و فقط به یک برنامه ی دوساعته ی تلویزیونی پرداخته؟ آیا این نوع جواب دادن برازنده است؟ آن هم برازنده ی باهوشترین و متمدنترین اقشار؟

چرا حاضر به مناظره ی رودر رو نیستند؟ چرا نمی خواهند با یک منتقد روبرو شوند؟ چرا از تریبون نماز جمعه سوئ استفاده کردند؟ چرا مدام یک طرفه از طرحشان تعریف و تمجید می کنند؟ اگر طرح چنین باشد به چنان تبلیغی نیاز ندارد.چرا.... چرا.....

چرا بسیار است و جوابش فقط یک چیز است: ایشان بهتر از هر کسی میدانند که چه کرده اند و می کنند. از آگاهی مردم می ترسند و با این حربه ها لالایی می خوانند براای مردم خسته...

برای مردمکهای بسته از خستگی...

اما شما هوشیار باشید. بیدار باشید و طرف مقابلتان را درست هدفگیری فرمایید.... سیبل آن سوی چشم انداز است.شکارت را اشتباه گرفته ای....



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت9:27---19 آذر 1393


ویان
ساعت17:04---8 آذر 1393
ایول ؛ولی چه فایده کو گوش شنوا اینا فقط به خودو منافع خودشان فکر میکنند وهرکس هم چیزی بگوید زیر بار سرزنش میگیرن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 10:35



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran