مشک آن است خود ببوید......

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 22543
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




مشک آن است خود ببوید......

جمعه 7 آذر 1393

بچه که بودم تلویزیون کوچک توشیبایی داشتیم که سالی یک پیام بازرگانی پخش می کرد، خاطرم هست کفشهایی را تبلیغ می کرد که من به برادر بزرگترم اصرار داشتم از این کفشها برایم بخرد و وی مرتب می گفت:جنس خوب نیاز به تبلیغ نداره....

گذشت و بعد سالها من یک شرکت لیزینگ خودرو زدم. باورتان نمی شود که فقط چند هفته آگهی دادم و بعد از آن مشتری برایم مشتری می آورد.راستی یادم رفت بگویم که کفش را به زور خریدم و خدا گدواه است فقط یک روز پوشیدم.

حالا واقعا از این همه در بوق و کرنا کردن طرح تحول می ترسم. گویا صدا و سیما که قرق وزارت بهداشت بود و هیچ انتقادی را بر نتابیدند و هیچ منتقد چراغ روشنی را به آن حیطه راه ندادند، حالا چسبیده اند به تریبون نماز جمعه. مردم یک روز در هفته از مصایب و بیماریها دور بودند که به برکت طرح تحول جمعه هم باید بنشینند و فکر کنند که چگونه می شود یک کالا قیمتش سه برابر شود و پرداختی ما کمتر؟!؟

اینشتین هم باشی محال است  ولاینحل!

جناب آقای دکتر هاشمی! بوته ی نقد پیشگیری از هدر دادن هزینه های مردم است. مردمی که به کمترینها قانعند و دم بر نمی آورند. شما از جان این مردم چه می خواهید؟ بنزین صد تومانی بشود ده هزار تومان شما ککت نمی گزد چون عمل چشم دویست تومانی را می کنی دومیلیون، تازه سود بیشتری هم می کنی.

به پندار شما مردم فقط همین چند درصد(زیر 5%) افراد بیمه خدمات درمانی هستند که در مراکز دانشگاهی توسط رزیدنتها مورد تجربه قرار می گیرند و اتندهای محترمتان در خواب ناز پولش را می گیرند.

باور کنید برای تمام حرفهایم سند دارم.خاطرم هست دانشجو که بودم در بیمارستانها جایی برای استقرار ما نبود.ولی دانشجویان پزشکی پاویون و...داشتند و دارند. اما یادم می آید مربی مان همیشه می گفت تنهایی هیچ اقدامی نکنید. ترم هشت بودم.کار دانشجویی می کردم ولی باز مربی می گفت نکنید. مردم گناه دارند.واقعا این بی عدالتیها، این تبعیض نژادی هااز همان سال اول دانشگاه دیده می شد و می شود.انسانها در درگاه خداوند برابرند اما شماها هیچ ارثی از خدا نبردید. عجیب است که می فرماید:

(و نفخت فیه من روحی) ....البته بحث من مردم است. کاری به اینها ندارم.الان بنزین لیتری ده هزار تومان و سیب کیلوی بیست هزار و گوشت کیلویی دویست هزار شود شما مشکلی ندارید چون ماهیانه چند میلیارد در می آورند برایتان همکارانتان.

اما مردم چه؟ شما پول مردم را ، نه پول اضافه، که پول نان شبشان را در صندوق خود نگه داشته اید و آن را هزینه ی نهایتا 5% می کنید و می گویید مردم راضی هستند. آیا مردم آگاهی دارند؟

در مرکزی کار می کردم. پزشکی به بیماران می گفت : سندرقیت شما آسیب دیده!!!! و همه می گفتند :بله چند وقتی است درد دارد. ندیدم حتی یک نفر بگوید و بپرسد که این سندرقیت (به کسر اول و سوم و سکون بقیه) .

درد آور است نه؟ اما نه برای شما.شما درک نمی کنید چون به خاطر نداشتن کرایه ی تاکسی از امام حسین تا آزادی را که هیچ! از بخشی در بیمارستان به بخشی دیگر پیاده نرفته اید.

الان می خواهید در خطبه های نماز جمعه چه بگویید و چه نتیجه ای بگیرید؟ لااقل حرمت نماز جمعه و نماز و... را نگه می داشتید و نگه دارید و دروغ نگویید.راستش را به مردم بگوییید.

بگویید چند در صد کل مردم در مراکز شما با بیمه های خدمات در مانی بستری می شوند؟ بگویید که این پولها از جیب خود مردم است.لااقل برای این واریز مستقیم مبالغ به جیب همکارانتان از مردم اجازه بگیرید و حلالیت بطلبید.فردا شما هر چه بگویید مردم تکبیر می فرستند چون اصلا نمی دانند شما چه می گویید.نه که ندانند، شما در باغ سبز نشان می دهید و فکر میکنند همین است.

این مردم بسکه نجیبند، فکر دروغ گفتن کسی را نمی کنند. فکر وارونه جلوه دادن حقیقت را نمی کنند.

بگذارید آفتاب حقیقت بتابد و مردم در نور فیل را ببینند. شما رضایت سنجی کردید؟ آیا قبل از اجرای فاز سوم این کار را نکردید و به مقام عظمای ولایت گفتید مردم رضایت دارند؟ فاز سوم که تازه اجرا می شود وهنوز بازخوردی نداشته است.

بگذریم. شما که گوش شنوایی ندارید، پس نوشتن این حرفها آب در هاون کوبیدن است. قبل از آنکه خدا به حسابمان برسد، کاش خودمان به حساب خود برسیم.

 مطمین باشید خدا را نمی توانید با نفوذ و پول بخرید حتی اگر تمام تریبونهای دنیا راخریده باشید.......



نظرات شما عزیزان:

parastar
ساعت9:42---9 آذر 1393
مردم از سر اجبار و براي نجات جان عزيزانشان به خواسته هاي پزشكان تن مي دهند.هيج مخكمه اي هم براي خطاهاي پزشكي و عدم درمان درست توسط ايشان وجود ندارد.

صوفیا رشیدی
ساعت19:22---7 آذر 1393
متاسفانه عملکردو خروجی سازمان نظام پرستاری به دلایل منفعت طلبی های شخصی برخی از مسولین. آن به ضرر جامعه پرستاری کشور شده که بایستی ضمن حفظ ماهییت نظام مسولین فعلی را مجبور به پاسخگویی وموضع گیری نماییم. نمایندگان ما باید واقعی و غیر وابسته باشند.
نظام پرستاری چه بصورت خبری و چه بصورت عملی هیچ واکنشی در برابر جامعه پرستاری از خود نشون نداده.


nilu
ساعت16:38---7 آذر 1393
Man ye daneshjuye terme 5 parastariam ama hes mikonam eshtebahe bozorgi kardam va dochare afsordegie shadid shodam az vaqti hashemi vazir shode.dg nemidunam dg hich angizeie va3 hichi nadaram
پاسخ:سلام! دوست عزیز اصلا این فکر را نکن! پرستاری شغل بدی نیست در این بیکاری پرستاران می توانند در چند جا کار کنند. حقوق پرستاران از خیلی مشاغل بهتر است. اما حرف ما فقط تبعیض و بی عدالتی است... با قدرت به دوستاتونم اطلاع بدید که همراه باشند. این شغل ماست ووظیفه ی حفاظت از اون با ماهاست.


آرست
ساعت14:39---7 آذر 1393
آنرا که حرف از حساب است ، از مباحثه چه باک.....

بارها و بارها و بارها از وزير و ساير حاميان طرح تحول سلامت دعوت شده که به يک مناظره با منتقدين بنشينند اما نه تنها از مناظره ميترسند و ميهراسند بلکه طاقت حتى کوچکترين نقدى را ندارند و جز حرف خودشان را بر نميتابند....
پاسخ:تریبون یک طرفه به صرفه تر است برادر....


خسروی
ساعت11:30---7 آذر 1393
باسلام وممنون ازاینکه باعث بیدارشدن پرستارا شدیدوامیدوارم مسئولینی که خودشونو به خواب زدند هم ازخواب غفلت بیدارشوند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 2:11



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran