اینهم از نظرات قبل از معاونت رییس....

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 457
بازدید کل : 22590
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




اینهم از نظرات قبل از معاونت رییس....

دو شنبه 12 آبان 1393

رییس سازمان نظام پرستاری اعلام کرد:

حداقل و حداکثر حقوق پرستاران با اجرای تعرفه‌های پرستاری

» سرویس:                        اجتماعي - سلامت                   
1511.jpg

رییس سازمان نظام پرستاری به اعلام حداقل و حداکثر دریافتی پرستاران پس از اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پرداخت و گفت: میزان این افزایش حقوق مبتنی بر عملکرد پرستار خواهد بود.

 

محمد میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به پنج مصوبه دولت برای پرستاران از جمله تعیین تکلیف نهایی قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، عضویت پرستاری در شورای عالی بیمه سلامت، صدور پروانه کار پرستاری و تشکیل معاونت امور پرستاری در وزارت بهداشت عنوان کرد: برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری، مسیر تایید وزارت بهداشت را طی کرده‌ و در کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی بیمه حضور پیدا کرده‌ایم.

 

وی افزود: البته چند پزشک عضو این کمیسیون‌ها به شدت مخالف اجرای تعرفه‌ها بودند. با این حال دکتراحمدی‌نژاد اصرار داشت هر تصمیمی درباره پرستاری اتخاذ شده، در دولت خودش عملی شود. معاون اول رییس جمهور هم که در جشن روز پرستار حضور یافته بود، گزارش مفصلی درباره وضعیت پرستاران به رییس‌جمهور ارائه کرد و از آن زمان پیگیری مطالبات سرعت گرفت، به گونه‌ای که تاکنون چهار جلسه با حضور همه اعضای شورای عالی بیمه سلامت در دفتر دکتر رحیمی برگزار شده است که آخرین آن مربوط به هفته گذشته بود. هرچند هنوز جلسه رسمی با ابلاغ دبیر شورای عالی بیمه برای سامان‌یابی تعرفه‌های پرستاری برگزار نشده است اما همین جلسات را جلسات شورای عالی بیمه تلقی می‌کنیم.

 

رییس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه تاکنون سازوکار مربوط به اجرای تعرفه‌ها به خوبی پیش رفته است، عنوان کرد: آخرین مصوبات کمیسیون تخصصی شورای عالی مربوط به تقسیم کردن خدمات پرستاری به دو بخش سرپایی و بستری و تصویب بسته‌های خدمتی در این دو بخش بود. بر این اساس میانگینی برای خدمات پرستاری معمولی در نظر گرفته می‌شود. اکنون هر پرستار در قبال حقوق و مزایایی که دریافت می‌کند موظف به اجرای چند بسته خدمتی است. پس از اجرای تعرفه‌ها، اگر هر پرستار بیش از این موظفی، خدمت ارائه کرد باید بر مبنای عملکردش برای او محاسبه شود.

 

وی درباره سقف و کف دریافتی پرستاران پس از تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: این میزان دریافتی متفاوت است. در سال 83، یک پرستار شاغل در بخش دولتی که 12 سال سابقه خدمت دارد، 130 هزار تومان حقوق می‌گرفت که در آن زمان از کم‌ترین حقوق کشور هم پایین‌تر بود.

 

میرزابیگی اضافه کرد: اکنون دریافتی یک پرستار شاغل در بخش دولتی با 12 سال سابقه خدمت، به طور میانگین یک میلیون تومان است که البته ممکن است بسته به میزان ارائه خدمت کمی بیشتر یا کمتر شود. البته در بخش خصوصی وضعیت پرداختی‌ها مطلوب نیست و به حدود 400 تا 500 هزار تومان در ماه می‌رسد.

 

وی اضافه کرد: اگر تعرفه‌گذاری به شکل صحیح اجرا شود، دریافتی پرستاران دو برابر خواهد شد. البته این افزایش نه از حقوق دولتی بلکه از درآمدهای بیمارستان تامین می‌شود و مبلغ ثابتی هم نیست ممکن است یک ماه کمتر و یا یک ماه بیشتر باشد. به هر حال مبتنی بر عملکرد پرستار است.

 

انتهای پیام



نظرات شما عزیزان:

م ؛ب
ساعت11:35---15 آذر 1393
تورو خدا بفکر بهیاران شاغل در مراکز بهداشتی درمانی هم باشید
پاسخ:هر کسی هر جا کار میکنه همکار ماست.


آمنه
ساعت11:49---14 آبان 1393
آقای میرزابیگی در جریان هستند که یکسال از تاریخ این پیغامشون گذشته و لا قبول کردن پست معاونت هیچ سراغ و هیچ پیگیری از انجام این صحبتهاشون نکردن؟؟؟
ایکاش فقط یک پست داشته باشیم اما همونو به بهترین نحو انجام بدیم
دعای خیر یا نفرین 150 هزار نفر آدم خیلی میتونه تو زندگی آدم تاثیرگذار باشه ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 22:43



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran