قابل توجه دکتر جعفریان

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 22531
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




قابل توجه دکتر جعفریان

سه شنبه 20 مرداد 1394

در چند روز اخیر مجددا در برخی مراکز شاهد تجمعاتی بر علیه بی عدالتی در پرداختها بودیم و البته صد چندان هم سکوت کرده اند و دارند خودشان را برای اعتراضی بزرگ مهیا می کنند. قطعا هر بی قانونی و قانون شکنی محکوم است کسی از آن حمایت نمی کند.

اما صرف اتهام زدن برای محکوم کردن کافی نیست و باید ادعا ر با سند اثبات کنیم. متاسفانه آقای دکتر جعفریان که به گفته ی خودشان تحت فشار وزارت و شخص وزیر بوده اند ، در قدامی غیر قانونی دستور به برخورد با کسانی داده ند که هنوز مقصر بودنشان مشخص نیست.

طبق آمار موجود در هر فصلی و هر روزی تعدادی از عملها کنسل می شود و طبق شهادت و گواهی پزشکان و پرسنل و آمار روز واقعه ی امیر اعلم که تجمعی خود جوش برای ابراز نارضایتی از بی عدالتی افزایش یافته و درخواست اجرای قانون مصوب مجلس بود ، هیچ عملی کنسل نشده و کارها به تمام انجام گرفته است.

گرچه حتی در صورت عدم انجام کارها که قبلا در بسیاری از مراکز نیز شاهد بودیم و حتی در مراکز دانشگاه تهران، افرادی که شیفت نبودند هیچ گونه مسئولیتی موجهشان نیست.

طبق آمار موجود در بیمارستان امیر اعلمدر فصل زمستان 84 پاییز 93و تابستان سال گذشته106 عمل جراحی کنسل شده بوده که اگر این کنسل شدن جرم بوده چرا این آمار مورد بررسی قرار نگرفته است؟

اگر مشکلاتی که توسط پرستاران بیان می شود قابل درک است چرا شنیده نمی شود و در عوض پرستارانی که حرف می زنند به ستاد دانشگاه توسط دفتر پرستاری دعوت و از ایشان تعهد گرفته می شود؟ آیا واقعا این موضوع به دفتر پرستاری ارتباط دارد؟

اگر مسایل و مشکلات بیان شده توسط پرستاران قابل است و مشکلی هم نیست، چرا افرادی را از کار معلق می کنید بدون اینکه موضوع را بررسی کرده باشید؟

اینکه دستوری از بالا برسد قابل درک است اما ایا دستور بالادستیها در مقابل خداوند منان نیز ظلم شما را توجیه می کند؟

اینکه با قانون شکنان و مجرمان و..... برخورد شود مورد حمایت همه ی عدالت خواهان است اما وقتی ظلم از حد می گذرد و گوش شنوایی نیست چطور باید حقمان را جویا و پیگیر باشیم؟

آیا خفه کردن افراد با تنبیه یک عده بی گناه برای ارعاب بقیه کاری شرعا و عرفا به صواب است؟ خروج از دایره ی قانون تسط چه کسانی شکل گرفته است؟ آیا دلیل این اعتراضات و اعتصابات و .... واقعا غدم تمکین به قوانین نیست؟

جناب دکتر جعفریان! از شما انتظار بیشتری می رود و در جایگاهی که هستید الگوی بسیاری دیگرید و نباید پا بر حق و عدالت بگذارید و قوانین ر به دلیل دستور بالادستی زیر پا بگذارید و پیش عادل عدالت گستر سمیع و بصیر خود را خوار یک میز و صندلی کنید.

الان با توجه به جو ملتهب موجود در بدنه ی وزارت بهداشت که اخیرا با کمک و همیاری خانه ی پرستار و کمیته های پیگیری آرامش نسبی برقرار شده است این برخوردها منطقی به نظر نمی رسد.

حذف چند نفر بی گناه بدون سند و مدرک تنها به التهاب بیشتر می انجامد و جو ایجاد شده برای مذاکره را از بین می برد.لذا توصیه ی جامعه ی پرستاری به تمامی مسئولان و دست اندرکارن وزارت بهداشت و نهادهای امنیتی و بویژه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران این است که به واقعیات موجود جامعه ی پرستاری توجه کرده و با لحاظ کردن منافع و شرایط حال حاضر کشور از صدور احکامی غیر قانونی و بر خلاف مستندات واقعی ، از ایجاد تنش و التهاب بیشتر در جامعه ی پرستاری جلوگیری نمایند.

قطعا این تجمعات و حرکات در تمام مراکز خود جوش بوده و حاصل اختلاف پرداختهای در پی اجرای پرداخت مبتنی بر عملکرد است و حق بدهید که گاهی هم افراد به بی عدالتی معترض باشند.

در خاتمه امیدواریم که هیات بدوی تخلفات ادرای با نظر به مستندات و حقایق واقعی حکمی در راستای تنش زدایی و اجرای عدالت صادر نماید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 15:16



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran