اندر احوالات رد شده ها

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 357
بازدید کل : 22490
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




اندر احوالات رد شده ها

شنبه 30 خرداد 1394

حکایت ما حکایت غریبی است، حکایت کسانی است که قوانین را وسیله ای برای توجیه کارهایشان میدانند و هر جا لازم باشد قانون را سند می آوررند و اغلب قاوانین را زیر پا می گذارند.

قبلا بسیار از مهندسی انتخابات نظام پرستاری گفته ام و نوشته ام که همه به چشم دیدید  که کاملا درست گفته بودم اما ماجرای حذف نام من داستانی شیرینتر از سایر همکاران است.

بدنبال حذف غیر قانونی و بی دلیل آقایان شریفی مقدم، نظری ، تاج الدینی و عابدینی و نیز حذف با ارعاب و تهدید برخی از افراد عدالت خواه در شهرهای مختلف ، بدنبال اعتراض اینجانب به عدم تایید صلاحیتم به من گفته شد که تا آخر وقت اداری روز 25 خرداد با ارایه ی گواهی عدم سوئ پیشینه تایید خواهم شد و بنده برای اخذ این گواهی در چند روز (از چهارشنبه تا دوشنبه که تقریبا سه روز اداری بود) تلاش بسیار کردم.

چون متولد زنجان بودم باید استعلام شهرستان می گرفتم و صبح رفتم  و ظهر برگشتم و .... قطعا دوستان مهندس انتخابات هرگز فکر نمی کردند که موفق به اخذ این گواهی شوم.

گواهی را ساعت نه و سی دقیقه صبح روز 25 خرداد به جناب دکتر عباسی مقدم در بیمارستان پانزده خرداد ، تحویل دادم و ایشان که رییس هیات نظارت تهران هستند به من فرمودند که شما با این گواهیی تایید شدید! البته تلفنی با دکتر میزبان به گمان صحبت کردند که ایشان فرمودند گواهی را برایشان فکس کنند. باقی ماجرا بین خودشان بود و من تشکر کردم و رفتم دنبال تبلیغات!!!!!

دقت بفرمایید که در آیین نامه یک ماه فرصت برای صلاحیتها بود و دوازده روز هم که تاخیر داشتند و با وجود شروع زمان قانونی تبلیغات از 21 خردا بنده ظهر 25 خرداد باید دنبال چاپ و پخش پوسترو ... و انجام تبلیغات در شهر بزرگ تهران می رفتم.

این کارها را تا نیمه شب چهار شنبه انجام دادم، اما متاسفانه صبح پنج شنبه از طرف آقای سرمدیان توسط یکی از دوستانم به من اطلاع داده شد که تایید صلاحیت نشده ام. توجه بفرمایید که این موضوع توسط آقای نجاتیان و آقای لک هم تایید شده بود. این افراد همه در تیم مقابل پرستاران عدالت خواه حضور داشتند.

دقت می فرمایید که به من هیچ کس نگفت تایید نشده ای و من از رقبا چنین حرفی شنیدم و این را به پای تخریب خودم گذاشتم و.......

جمعه صبح در کمال حیرت دیدم نامم در میان لیست کاندیداها نیست!!!!!!!

هیات اجرایی و نظارت و و... دو ماه فرصت داشتند که صلاحیت بنده را تایید یا تکذیب کنند البته بدون توجه به قانون! چون در قانون صریحا ذکر شده است که فقط کسانی که محکوم به عدم عضویت در نظام پرستاری یا محکوم به محرومیت از حقوق اجتماعی شده اند حق شرکت ندارند! و من هیچ کدام را نداشتم و ندارم.

اما جالب است که درست روزی که وزیر محترم به دانشگاهها دستور می دهد که تعارف را کنار بگذارند و تلاش کنند که افرادی با متانت (شما بخوانید اطاعت) وارد نظام پرستاری شوند !!!!! نام بنده از لیست بدون اطلاع دادن به من که هم شماره تلفنم را داشتند و هم آدرس محل کارم را وهم منزلم را

خارج شده و جالب است که به ایادی تحت تابعیت وزارت بهداشت اطلاع می دهند که فلانی در لیست نخواهد بود. واین دوستان سرمست از پیروزی مهندسی شده ، همه جارا از این خبر پر میکنند.

بودن در نظام پرستاری هرگز نیت و هدف من نبوده است اما این آقایان  چطور می توانند با افراد اینگونه بازی کنند؟ چطور میتوانند انتظار داشته باشند که من و دیگران به سلیقه ایشان فکر کنیم و عمل کنیم و....

اگر اینگونه می خواهند که انتخابات را جمع کنند و خودشان افرادی برای نظام پرستاری برگزینند و این همه های و هوی و... نداشته باشند.

اما رفتارهایشان در دوره ی تبلیغات هم جالب بود:

وقتی به بیمارستان امام خمینی مراجعه کردیم برای نصب پوستر و پخش تراکت و ..... با ممانعت مدیر پرستاری !!!!!!! و حراست و ... مواجه شدیم. گویا ما بیاد تبلیغتمان را در چارسوق و  ... انجام دهیم حال آنکه قانون به صراحت به مراکز در ماده ی 47 آیین نامه ی اجرایی اعلام کرده است که همه ی کاندیدها حق تبلیغ و .. دارند و مراکز می باید همکلری کنند.

اما در کمال تعجب بعد از اخراج اکیپ تبلیغاتی  پرستاران عدالت خواه، اکیپ بعدی که وارد بیمارستان امام خمینی می شوند می بینند تیم منتسب به وزارت بهداشت و اعضای سابق نظام یک بنر بزرگ در این بیمارستان نصب کرده اند!!!!!!!!

این رفتارها در مراکز مختلفی دیده شد که حتی در برخی مراکز مدیران بیمارستانها خود راسا وارد کار شده و تراکتها و پوسترهای مارا توسط خدمات جمع آوری و جای آنها تراکت و پوستر تیم مقابل را نصب میکردند.

از طرف دیگر برخی مراکز با اعلام اینکه پرستاران باید به اعضای مورد تایید ایشان رای دهند و حتی برای این نوع مشارکت مبالغ نقدی پاداش و اضافه کاری هم تعیین کرده و حق عضویت پرستاران را نیز واریز کرده اند. البته اقدام به واریز حق عضویت پرستاران و تشویق به مشارکت ایشان در انتخابات بسیار باارزش است اما شرط گذاشته شده غیر اخلاقی و .... است.

با وجود تمام تمهیدات از صندوقها اما اسامی دیگری خارج شد، و نشان داد که دیگر پرستاران شخصیت صنفی شان را به معامله نمی گذارند. دیگر جو پرستاری از اطاعت محض تغییر و به تفکر در رفتارها رسیده است.

توصیه میکنم به عنوان کسی که از جنجال و درگیری و ... بیزارم و اینها را به ضرر مردم و سلامتیشان میدانم یک بار افتخار دهند مسئولان محترم و با نمایندگان واقعی پرستاران نشستی بگذارند.

آقای رئیس جمهور قبل از غالب شدن حواشی و به جنجال کشیده شدن قانون خواهی ، و سوئ استفاده ی دیگران از یک مطالبه ی ساده ی صنفی ، مستقیما وارد کارزار شوندو یک بار نمایندگان واقعی این صنف مظلوم زحمت کش را به حضور بپذیرند و حقایق را از زبان خودشان بشنوند تا بدانند که خواسته ها کاملا صنفی است نه سیاسی......

امیدوارم همه ی ما با قانونمداری و احترام  به قانون که سرلوحه ی نظم و عدالت است، از لجبازی و نگاه از بالا به مسلئل پرهیز کنیم. قطعا پرستارانی که دنبال اجرای قانون و حاکمیت عدالت هستند هرگز و هرگز قوانین را زیر پا نمی گذارند ....

 

محمود عمیدی- کاندید نامعلوم (رد یا تایید شده ی) انتخابات دوره ی چهارم نظام پرستاری - پرستار بالین



نظرات شما عزیزان:

صوفیا رشیدی
ساعت22:06---2 تير 1394
ﺧﺪﺍﻱ ﻗﺸﻨﮕﻢ ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ با ﻧﺎﻡ ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ی ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...
ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺭﺣﻢ ﺍﻟﺮاﺣﻤﻴﻦ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻢ ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺳﺨﺖ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...
ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺪﺍﻳﻲ ... ﻣﻦ ﺍﻣﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ ...
ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ... ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﻳﻦ ﻣﻀﻄﺮ ...!!!
تا آرام گیرد این قلب نا آرام من ...
خدای من ... به حضورت به نگاهت به یاریت سخت محتاجم ...


صوفیا رشیدی
ساعت21:35---2 تير 1394
خداوندا از شر ظالمان به تو پناه میبرم .

ami
ساعت17:14---1 تير 1394

افرین بر شما و تاسف به وضع موجود در کشورمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 11:14



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran