فتنه ی تازه............

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 22481
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




فتنه ی تازه............

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394

از سالهای سال پیش گفته اند که آتش افروخته را با بنزین خاموش نمی کنند ولی گویا این حرف در گوش حضرات مثلا نخبگان پرستاری و وزارت بهداشت نمی رود، متاسفانه پرستارانی که سالها از رای ما برای خودشان بهره برده اند یک ذره به فکر ما پرستاران نبوده و نیستند و حتی مصوبات شورای عالی پرستاری را هیچ می انگارند و البته حق هم دارند چرا که اعضای این شورا یا چشم و گوشهای خودرا به دلایلی بسته اند یا منافع خودشان را مقدم میدانند.

امروز با تاسف تمام دبیر هیات بورد پرستاری اعلام می کند که علیرغم مصوبه ی شورای عالی نظام پرستاری ده هزار بهیار تربیت می شوند و ساماندهی این آموزش ببینید چقدر با پیش گویی ما مطابقت دارد و البته هدف از این کار فقط بهه ی مالی هنگفت افراد نیست بلکه هدف تامین و تهیه ی وسیله ای برای به سکوت کشیدن پرستاران در احقاق حقوقشان است.

در این راستا باز متاسفانه با آلت دست قرار گرفتن عده ای که خود را مدافعین پرستاران می دانند البته رهبران چندین ساله ی پرستاری، باز سیاست پرستار علیه پرستار در دستور کار قرار دارد.

یک طرف معاونت پرستاری، از طرفی هیات بورد پرستاری و نیز با ورود اعضای شورای عالی  نظام پرستاری قبلی مقابل منافع پرستاران ایستاده اند.

متاسفانه در این راستا اقدام به تبلیغ شرکت کارکنان نظام سلامت که نسخه ی تغییر نام یافته ی شرکت تعاونی فراگیر پرستاران است شده است، لذا توضیحاتی درباره ی این شرکت را لازم می داند که قطعا توضیحات تکمیلی در صورت نیازبا شاهد و ... متعاقبا ارائه می گردد:

شرکت تعاونی فراگیر پرستاران که سالهای سال قبل با مدیر عاملی جناب اقای دکتر ایرانی شاد (پزشک مشهد درس خوانده) و ریاست هیات مدیره ی جناب میرزابیگی و به بازرسی آقای نجاتیان شروع به کار و سوئ استفاده از اعتماد پرستاران به نظام پرستاری کرد اگر به آدرس سایتش مراجعه کنید که اتفاقا لینک سایت با عنوان شرکت تعاونی پرستاران کشور در سایت نظام پرستاری موجود است به آدرس :       www.nrco.ir

تمام فعالیتهای نیمه تمام و ناتمام آن در سایت موجود است و حتی پروژه ی یافت آباد که پیش از خرید زمین اقدام به دریافت پول از همکاران پرستار به اعتبار سازمان نظام پرستاری در دو مرحله ی و هر مرحله سی میلیون نمود و هرگز اقدامی انجام نشده و در ارومیه شاهکارش موجود است

و در سایر مناطق نیز، اینک با تغییر نام به شرکت تعاونی کارکنان نظام سلامت اقدام به مکیدن آخرین شیره ها (شیره ای که نمانده بلکه تفاله های) نعش پرستاری هستند و در اقدامی شرم آور آگهی ثبت نام از دیپلمه ها برای آموزش و اخذ مدرک بهیاری جهت سرکوب پرستاران نموده است.

این شرکت که اهلیتش به شدت زیر سوال است اینک با مدیر عاملی جناب نجاتیان کار می کند و آقایان که مدعیان دفاع از حقوق پرستاریند واضح است که با این همه پروژه های پولساز ، وقتی برای پیگیری اجرای قوانین پرستاری ندارند و شرم هم نمی کنند و رودر روی ما نشسته و ادعای خدایی پرستاران را می کنند....

این طرح که همان طرح پرستار 6 ماهه ی بیست و پنج سال پیش است و با فداکاریهای پرستاران، سیستم پزشک سالار موفق به اجرای آن نشد، اینک با دست دشمنان قسم خورده ی پرستاری که در جامه ی پرستاری هستند دارد اجرا می شود.

این شرکتها که نام برده شده شرکتهایی هستند که هرگز انتخاباتی برگزار نکرده اند و انتخابات همیشه صوری وغیر واقعی بوده تا دستشان برای اعملا هر گونه رفتاری باز باشد.

پرستاران به اعتماد  نظام پرستاری پول های شبکاریهایشان را در حلقوم پروژه های اسمی  این افراد ریخته اند و از شهرهای مختلف به امید خانه دار شدن و .... هنوز چشم به راه ایشانند...

تربیت بهیار اسما یک ساله که عملا بیش از شش ماه نخواهد بود قطعا تبر برا ریشه ی پرستاری علمی ایران نهاده است و در حالی که تمام کشورها پرستاری را تخصصی کرده اند این افراد برای منافع شخصیشان دارند ریشه ی پرستاریرا می کنند.

قطعا این بار نمی توانند تهمت دنبال منافع شخصی بودن را به ما بزنند چرا که ما پرستارانی هستیم که در استخدام رسمی دانشگاهها و سازمانهای مختلف بوده و در شرف باز نشستگی هستیم، لذا آسیبی از بهیار یک ماهه هم نمی بینیم ولی درد ما در مردم نجیب و صبورمان در همه جا و بی صبر در مقابل پرستاران است. درد ما در سلامت مردمی است که مارار به دلیل کوتاهی های دیگران کتک می زنند و ما باز با مهربانیکار بیمارشان را انجام می دهیم.

درد ما درد پدران و مادران و فرزندان و .... است که به اعتماد بیدار بودن کریم خان، سلامتشان را به ما می سپرند.

درد ما درد بی دردی نیست، درد ما درد پرستاری است درد چند جا کاری و در جازدن، درد پاسخ کوتاهی دیگران را دادن است.

قطعا این بار این حضرات سیلی محکمی از پرستاری خواهند خورد! اشتباه یک دزد تکرار دزدی است و گرنه دزدی در همان شب اولش به دام نمی افتد!

کسانی که درد کشیدن پرستاران را وسیله ی امرار معاش که نه! وسیله ی مال اندوزیشان کرده اند و به ما جهان ۀخرت را حواله می کنند بدانند که این بار سیلی سختی در راه است!

بدانند که این سیلس چنان سیلی همه را با خود خواهد برد و مقصر این داستان کسانی هستند که خرمن افروخته را به بنزین می آلایند....

کاش رئیس جمهور بداند که ایشان چه قدم خطرناکی برداشته اند!  کاش این آتش افروخته را به آب دریای تدبیر خاموش کنند و با کلید امید قفل زندگی پرستاران و سلامت مردم را باز کنند..

کاااشش

کاش یک شب ستاره ای بدمد               مهر اگرنه ، شراره ای بدمد

کاش در باغ گل به گل شکفد              گل نشد، سنگ خاره ای بدمد

کاش ماهی برآید از مشرق                در شب پاره پاره ای بدمد

کاش خورشید اگر نمی تابد                گه شهابی ، ستاره ای بدمد..........



نظرات شما عزیزان:

پرستار
ساعت13:34---28 ارديبهشت 1394
خاک بر سر احمق و بی شعورشون واقعا متاسفم تقصیر خودمونه هر بلایی که میخوان سرمون میارن دم نمیزنیم همین کارو میخواستن با متخصصین رادیولوژی انجام بدن اما چنان متحد شدن و در نطفه خفش کردن که فعلا دیگه خاموش شد

khezri
ساعت18:17---27 ارديبهشت 1394
همکار گرامی همین مطلب را که چند جایی مشکل تایپی دارد اصلاح بفرمایید و برای امضاء بگذارید و بعدش برای صفحه شخصی رییس‌جمهور و رسانه‌ها بفرستید تا افکار عمومی نیز آگاه شوند

جواد
ساعت17:19---27 ارديبهشت 1394
شرمتان باد ای خداوندان قدرت بس کنید..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آموزش یهیارا,

نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 15:52



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran