لجبازیهای وزیر مسلمان!!!!

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 22502
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




لجبازیهای وزیر مسلمان!!!!

جمعه 11 ارديبهشت 1394

گویا داستانهایی که در تاریخ اسلام رخ داده فقط برای خواندن و تحسین کردن کسانی است که این قصه را رقم زده اند!!! و اصولا نباید آنهارا چراغی فراراه کردارو رفتارمان قرار بدهیم.

داستان مردی که به حج نرفت یکی از حاجیان که اتفاقا فردی معتبر بود خواب دید که وی حاجی واقعی است معروف است که در بحارالانوار هم ذکر شده است، اخیرا یکی از همکاران که به سفر حج مشرف می شد را با ذکر آن داستان که پولش را به بانویی می دهد که مرغ مرده برای فرزندانش میبره، تشویق کردم به اینکه:

تو می خواهی بیش از بیست میلیون هزینه کنی ، کاش این پول را بدهی و برای جوانی که تازه زندگی تشکیل داده به نام خودت یک منزل رهن کنی!!!1 یا بروی در قصابیها و سوپرمارکتیهای بخشهای خاصی از شهر ببینی چه کسانی بدهکارند و تسویه کنی......

لبخندی زد و گفت: پیشنهاد خوبی است. خیلی غالیست...

هفته ی پیش دعوت بودم به ولیمه اش........

امروز روز ولادت حضرت علی (ع) بزرگمرد انسانیت و اسوه ی مسلم زندگی سالم و مردم -نهاد است، اما ماجراهای بسیاری از زندگی ایشان در سالهای مختلف و از زوایای مختلف ذکر شده است که معروفترینش رفتارشان با عقیل برادر نابینایشان است. داستان را چون شهرت کافی دارد ذکر نمی کنم اما از وزیر محترم بهداشت که خود را فردی مومن و مسلمان شیعه و پایبند به ولایت فقیه و....(ادعا بسیار است) می داند تعجب می کنم چگونه این سیره را چراغ زندگی اش که نه، چون زندگی اشرافی ایشان هیچ شباهتی به زندگی آن حضرت نمی تواند داشته باشد ، لااقل چراغ شیوه ی حکومتشان نمی کند.

ایشان که اتفاقا بر اساس شجره نامه به خانواده نبوی رسول الله می رسد، چگونه می تواند پاسخگوی رفتاری چنین باشد، در سیستمی که ایشان وزیرو رئیس هستند کسانی بسیار می دوند و به هیچ نمی رسند و کسانی میخوابند و از دویدن دیگران به همه چیز می رسند.ضمن اینکه تکذیب حقایق هم از گناهان در اسلام شمرده می شود. اینکه ادعا می کنند چنین چیزه9ایی صحت ندارد و ما داریم با تمام ناتوانیهایمان لمس می کنیم.

ایشان قطعا از برخوردهای منتقدین با حضرت علی بسیار داستانها دارند و از برخورد آن حضرت در مقابلشان هم... البته زمانه عوض شده، اما اصول اسلام و حلال و حرامش تغییری نکرده است.

ایشان در سفری که به شیراز داشتند در مقابله با نماینده ی پرستاران که بانویی بوده است چنان پرخاشگرانه به سخن برمیخیزد که انگار تمام مشکلات دولتها از این قشر برمی خیزد. ایشان در پاسخ گویی مسایلی غیر واقعی را متذکر می شود که بسیار واضح است.

 

ایشان فرموده اند که با وجود افزایش درآمد پزشکان در آمد بیمارستان زیاد نمی شود؟؟؟  چطور می شود که 65% پزشک از نظر ریالی از سی میلیون به هفتاد میلیون برسد ولی 35% مانده همان مبلغ باقی بماند؟!!!!!

ایشان در جواب رویت تعرفه های اقدامات پرستاری وارد شده در کتاب ارزشهای نسبی که به نام پزشکان ثبت شده ، می فرمایند این تعرفه ها مال مراکز خصوصی است؟!!! یعنی ایشان از حوزه ی وزارتشان اطلاع ندارند و نمی دانند که در مراکز خصوصی تعرفه های پرستاری به پرستارن پرداخت نمی شود؟ مگر در بیمارستان نور از درآمدهای پرستاری چیزی به پرستاران می دهید آقای وزیر؟

در جواب اینکه پرستاران هم زیر مجموعه ی وزارتند و باید ببینیدشان با عصبانیت می گویند: شما زخم زبان می زنید!!!!!!!

شما زخم زبان زیاد می زنید!!!!!1

ما همینجا از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکر میکنیم که بارها ابرادریشان را ثابت کردند و بسیار بهتر از منتخبین مان برایمان قدم برداشتند اما ....

اما نکته ی اساسیتر در این است که این لجبازیهای جناب وزیر به کجا ختم خواهد شد؟

با توجه به حقانیت مطالبات پرستاران عدالت خواه، که در هر جا و هر جلسه به آن توسط مسئو.لان صحه گذاشته شده(حتی خود وزیر هم بارها اذعان کرده و معاونینشان هم)، روز به روز شاهد حمایت افراد ذی -نفوذ بیشتری از این قشر زحمت کش هستیم که این اواخر با نامه ی شش اقتصاد دان مجلس و تذکرهای کتبی و شفاهی نمایندگان محترم مجلس به وزیر و حتی رئیس جمهور  نمود بیشتری داشته است.

تا کی رئیس جمهور محترم می خواهد این وضع را ندیده بگیرد؟ جناب آقای روحانی و نیز حتی خود وزیر محترم با اطلاعات غلطی که به ایشان از طرف نا-پرستاران پرستار نما داده می شود از اول انتظار چنین مقاومتی را از پرستاران نداشتند و حتی تعویق چهار ماهه ی انتخابات نظام پرستاری هم با امید به  از آسیاب افتادن آبها انجام گرفت ولی ما بارها گفتیم که حتی بعد انتخابات نظام هم این جو حفظ خواهد شد.

این جو برای انتخابات راه نیافتاده بود که با انجام آن به اتمام برسد. در یک سال اخیر آگاهی پرستاران بسیار بالا رفته و کم کم دارند به سطحی از آگاهی می رسند که بتوانند حرفه ی خود را خودشان در دست بگیرند و خودشان برای خودشان تصمیم سازی کنند .

در این گیرو دار مطمئن باشید با کشتن زمان چیزی عوض نمی شود ، فقط روز به روز دارد بر تعداد پرستاران آگاه و عدالت خواه افزوده می شود.

گرچه می دانم که پول بد چیزی است و آدمها را اسیر خود می کند اا آیا دادن حق به حقدار برای شما اینقدر مشکل است؟

حق ما چیزی از شما کم نمیکند، مطمئن باشید. شاید صدمیلیونتان بشود نود میلیون.....تازه قطعا چون ریش و قیچی دست خودتان است راهی برای حذف آن هم پیدا می کنید و شاید از سهم بیمارستان ها کاستید..

اما ما از حقمان نمی گذریم و محکم ایستاده ایم. این ماجرا شامل گذر زمان نخواهد شد. مطمئن باشید....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: وزیر بهداشتدر شیراز"حرفهای وزیر بهداشت در شیراز",

نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 15:45



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran