ساعت شماطه دار.....

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 22477
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




ساعت شماطه دار.....

یک شنبه 23 فروردين 1394

متاسفانه هر روز یک اظهار نظر عجیب و غیر منصفانه از افرادی در رسانه ها میبینیم که داغمان صد بار بیشتر می شود.

اینکه رییس بیمارستان دانشگاه تهران بیاید و حرفهای واقعی مارا را کذب بخواند قابل قبولتر از این است که نماینده ی مجلس چنین حرفهای غیر واقعی بگوید.

جناب عابد فتاحی را نمی شود گفت که اتز روی نا آگاهی و بی اطلاعی چنین حرفهایی می زند!!!!!

آیا منطقی است که پایه حقوق پرستاران از پزشک عمومی بیشتر باشد؟ خود ما این را نمی پسندیم چون در احکام کارگزینی تسهیلات نقش عمده ای دارد و البته سابقه هم. شاید یک پرستار با بیست سال سابقه با یک پزشک پنج سال سابقه تقریبا احکام کارگزینی برابری داشته باشند که همه ی اینها بر اساس قوانین است.

جناب فتاح عابدی! ما زیاده خواه نیستیم و اجرای قانون را می خواهیم. ما خودمان را حتی با خودمان هم مقایسه نمی کنیم. برای اججرای یک قانون در یک کشور چقدر باید هزینه شود؟ اگر قرار است قوانین سلیقه ای اجرا شود دیگر این همه هزینه برای مجلس لازم نیست. شما بیایید ببینید در حوزه ی درمان کدام قانون درست اجرا شده است و اصلا چند ین قانون اجرا نمی شود.....

خوب بنا به مدیریت کشور بر اساس سلایق باشد که باید مجلس را جمع کنند و بگویند سلیقه ها اولویت دارد.پرستاران چه مبلغی می گیرند که پزشکان متخصص یک و نیم برابر آن دریافتی دارند؟ من با شانزده سال سابقه حکمم یک میلیون و هفتصد هزار تومان است!!! یعنی پزشک نامبردهدو میلبیونو پانصد و پنججاه هزار میگیرد؟

واقعا درد کار یک طرف، درد این همه تبعیض و ظلم و ستم و... یک طرف

و این حرفها یک طرف....

در تعزیه قسمتی هست که حضرت عباس دستهایش را از دست داده و ستمگری برای وارد کردن ضربه ی آخر بر بالینش می آید و حرفهایی از افتادن حضرت عباس بر زمین و ... می زند. ایشان می فرمایند: حفهایت از زخمهایت دردناکتر است......

واقعا نمیدانم گریه کنم ، بخندم؟ خودم را به کدام دیوار بتونی بکوبم؟

جناب فتاحی عزیز! ما می خواهیم قانون اجرا شود شما مخالفید؟ ما می گوییم اگر قرار است از درآمد اقدامات انجام شده به کسی چیزی برسد به خود همان فرد برسد نه به نفر سوم غایب، شما مخالفید؟

شما قوانین را اجرا بکنید بگذارید اختلاف یک میلیون برابر شود. ما درآمدمان را نمی توانیم با کسی مقایسه کنیم چون خجالت زده می شویم. در کشوری که خط فقر دومیلیون و چهارصد هزار تومان است شما به عنوان نماینده ی مجلس چطور می توانید ببینید که قرارد اد پرستاران با مراکز حدود هفتصد هزار تومان و دریافتیشان نهایتا یک میلیون و دویست هزار تومان است؟

یک روز بیاتیید برویم اسناد حسابداری هر بیمارستانی که شما می گویید را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعا اختلاف ها همین قدر است؟

جانسوزتر از درد بی کسی، زخم زبانهای مردم است که به بی کسی ات می زنند.

این درد به قدری جانگداز است که خدا برای دلجویی از پیامبرش سوره ی کوثر را نازل کرد . قطعا برای دلجویی ما حرفی هم نازل نخواهد شد اما نگاهمان به آسمان هست.

آخر چگونه پرستار این حرفهای بسیار تکرار شونده ی غیر واقع را هضم کند و احساس کند که در محیطی با عدالت اسلامی و انسانی کار می کند و....... چقدر باید این فرد شریف و انسان باشد که نخواهد عقده های فرو خورده اش را از دیگرانی که زیر دستش هستند تلافی کند؟

اینها نمی کنند و قطعا پیامبران صبرو حوصله اند .

چیزی که به سند اثبات می شود را نمی تواند به حرف کتمان کرد. قطعا همه ی مردم میدانند که این حرفها صحت ندارد اما نمیدانم چرا و با چه سندی این حرفها زده می شود. ما قبلا اسناد حرفهایمان را تحویل مججلس و ... داده ایم برای شما هم می فرستیم،

ساعت شماطه دار بر خورشید ارجح نیست ، بودن روز را به دیدن خورشید بسنج نه به عقربه های زنگ زده ی ساعت شماطه دار....

 



نظرات شما عزیزان:

عابدینی
ساعت5:06---26 فروردين 1394
شما همکار عزیز دعوتید - نه برای مطالعه و بازدید بلکه برای تولید محتوای وبلاگ و کمک در نوشتن آن - برای کمک به جریان عدالت خواهی و تحول طلبی پرستاران ایران دعوت هستید. http://4vino.blogfa.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 22:24



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran