تکمیل خیانت!!!!

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 22523
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




تکمیل خیانت!!!!

سه شنبه 26 اسفند 1393

من هر بار که حرفی از این دشمنان پرستاری (اعضای شورای عالی نظام پرستاری) حرفی در رسانه ها می بینم یاد ماجرای آن خرس و کوبیدن سنگ بر فرق مرد نمی افتم:

سنگ روی خفته را خشخاش کرد          این مثل بر جمله عالم فاش کرد....

مثلش را ذکر نمی کنم، اما حرفهای اخیر قائم مقام نشان می دهد که رئیس بد کسی را جای خودش نگذاشته و خوش خدمتی این قائم مقام به وزارت کمتر از خودش نیست.

آقای نجاتیان در افاضات اخیرشان فرموده اند که ما از شورای عالی بیمه خواستیم که تعرفه های پرستاری را از دستور کارشان خارج کنند!!!!

خوب برادر من! اگر این دوستان با دستورات شما کار می کنند چرا دستور نمی دهید که تمام تعرفه های پرستاری را اجرایی کنند؟

دروغ گویی باب شده این روزها، اصلا قرار نبود در این جلسه به تعرفه های پرستاری در مراکز درمانی رسیدگی شود بلکه می خواستند دخل و تصرفی بر تعرفه های در حال اجرای مراکز درمان در منزل بپردازند.....

ضمن اینکه تلاش شما برای جمع آوری امضا از نمایندگان بیهوده است! وقتی قانون مصوب را اجرا نمی کنند و شما دنبال طرحهای جدید می روید دیگر امضا به چه دردی می خورد؟

اصلا مشخص نیست در این کشور فلسفه ی وجودی مجلس برای چیست؟ به هر گوشه از کار که دست می زنی کلی قانون اجرا نشده وجود دارد و کسی هم پیگیر اجرا نیست!!!

ما قبلا با صدها نامه به کمیسیون اصل نود شکایت کرده ایم ولی کسی برایش اهمیت ندارد که قانون اجرا می شود یانه؟

جمع کردن امضا از کسانی که زورشان به وزیر نمی رسد چه فایده ای دارد؟ ضمن اینکه این کارها یعین مذاکره با نماینده های مجلس ، ارسال نامه به رئیس جمهور ، ارسال نامه به خدمت مقام معظم رهبری پیشتر انجام شده است. جالب است که شما بعد از هشت سال و نیزبه تعویق انداختن چهار ماهه ی انتخابات فیلتان یاد هندوستان کرده !!! که بیایید و همه چیز را قبضه کنید و به نام خود سند بزنید و ما پرستاران هم که ساده و بی اطلاعاتیم و زود گول می خوریم و ....

دوباره روز از نو و روزی از نو...

دذوباره شما باشید بازرس شرکتی کذایی برای توجیه پولهای جمع شده از پرستاران و ماهی چقدر هم بابت کاری که نمی کنید حقوق بگیرید. دوباره شما بشوید رئابط بین الملل سازمان  نظام پرستاری و به کشورهای مختلف سفر کنید!

دوباره دوستانتان را به مدیریتهای مختلف بگذارید و (مانند تعاونی مسکن پرستاران) و ماهیانه فلان مقدار که چند برابر دریافتی یک پرستار است که شب بیداری می کشد حقوق بپردازید و در نهایت ،دوباره شما به زیر دستانتان نامه بنویسید و بخواهید که تعرفه های پرستاری را از دستور خارج کنند!!!!!!

جناب نجاتیان! هم اینک این تعرفه ها توسط همکاران ما در مراکز درمان در منزل اجرا شده و مبلغش هم توسط بیمه ها پرداخت می شود! نمی دانستید بدانید!

بدانید که دست شما برای ما رو شده است! و هرگز از کم کاریهایتان نخواهیم گذشت! هرگز شما را به خاطر پشت کردن به قشر پرستاران و تنها گذاشتنشان که می توانست عواقب بسیار بدی برای برخیها داشته باشد

نخواهیم بخشید!

شما را هرگز به خاطر الفاظ زشت و رکیکی که درباره ی ما به کار بردید نخواهیم بخشید!

حتی جنبه ی یک عذرخواهی را هم ندارید! چگونه می شود در جمع منتخبین پرستاری یک عده الفاظی را که شاید سزاوار خودشان باشد به کار می برند و کسی به این سخنان اعتراض نمی کند؟ یعنی میز اینقدر شیرین است؟

بی انصافها! این میزها را که از صدقه ی سری ماها دارید! حتی خیلیها اگر در دانشگاهها سمتی دارند حق السکوت همین میزهایی است که با آرای پرستاران گرفته اند.....

لااقل یکیتان آنجا بلند می شد و اعتراض می کرد! لالاقل یک مرد نه! یک نا نامرد معترض می شد! شما که قائم مقام بودید تذکر می دادید! البته رئیس -معاون هم که حضور داشتند ، لااقل این شخص چیزی می گفت.

اما با حرفهای اخیرتان نمی دانم در صدد تکمیل خوش خدمتی تان به وزارت بهداشتیها هستید یا.....

هر چه هست زیبا نیست! این اقدامات که می گویید همه قبل از شما به دلیل خواب سنگین همه فصلی شما توسط پرستاران انجام شده است! نمایندگان مجلس هر که شنیده اوضاع ما را ، حق را به ما داده و می دهد،تنها راه مانده ی شما پیوستن به جریان خودجوش پرستاران است ، گرچه قطعا در انتخابات پیش رو دیگر نامی از شما از صندوقها خارج نخواهد شد و این را به شواهد و قرائن می گویم اما لااقل در برخورد با همکارانتان منبعد می توانید مدعی شوید که متوجه اشتباهاتتان شدید و توبه کردید.

البته شاید در این سالها اینقدر اندوخته باشید که نیازی به شب کاری و ... نداشته باشید و مجبور نباشید با همکاران رو در رو شوید.

من هرچه لازم بود گفتم. دیگر تصمیم شما چه باشد خود دانید........



نظرات شما عزیزان:

نعمتی
ساعت7:22---27 اسفند 1393
سلام
جناب عمیدی دردل هایتان،دردودل تمام پرستاران اگاه و حق طلب است و ازینکه ان را با ما به اشتراک میگذارید ممنونیم.
همونطور هر بار حضور همکارانمون بیشتر از قبل شد در تجمعاتمون،مطمئنا با اطلاع رسانی تک تک همکاران،روز ۲۹ خرداد حماسه دیگه ای توسط پرستاران خلق میشه سازمان نظام پرستاری به صاحبان اصلی اش که پرستاران هستند بر خواهد گشت و پاسخ بی حرمتی های امثال جناب نجاتیان به قول شما نامحترم را با حضورمان و انتخاب افراد دلسوز و اگاه به پرستاری خواهیم داد.
خیلی وقت است که تیر این اقایان به سنگ خورده اما هنوز تو فاز انکارند.


صوفیا رشیدی
ساعت0:13---27 اسفند 1393
سلام

بسیار عالی بود.

شما پشتوانه بزرگی برای جامعه پرستاری هستید . تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 21:57



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran