حرفهای حساب با وزیر محترم ...

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 423
بازدید کل : 22556
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




حرفهای حساب با وزیر محترم ...

یک شنبه 16 شهريور 1393

سلام بر وزیر محترم که گوشش از این حرفها پر است و همه چیز را می داند و دانسته بی عدالتی میکند...

وقتی فدرسیون فوتبال  ما با لابی و ... به عنوان بهترین فدراسیون انتخاب شد در آسیا همه تعجب کردند اما این تعجب برای این نبود که چرا؟ بلکه تعجب کردند که خارج از کشور ماهم از این مسایل رخ می دهد. اما اخیرا وزارت بهداشت به عنوان برترین وزارت در سال اخیر انتخاب شد. این انتخاب یا از روی آگاهی بوده که اگر چنین است وااای برما!!!!! یا از روی سیاست... که باز هم وای برماااا... یا از روی بی اطلاعیی که خیلی واااییی بر ماااا و کلا مرگ و عروسی عزای مرغه و واااایی برمااا.....

ببینید سایر وزارتخانه ها چه افتضاح بوده اند و بر ما چه می گذرد..البته در کشوری که خود قانونگذاران قوانین را ندید می گیرند و خود مجریان قانون ،سلیقه ای هر چه را خواستند اجرا می کنند و کسی نیست باز خواستشان کند، انتظار اوضاع به سامان ساده لوحی است. من آب در آسیاب دشمن نمی ریزم که اگر از گرسنگی بمیرم هم پرچم انقلاب و ایران و اسلام و ولایتمداری ملکه ی ذهن و قلبم است.اما در سالهای اخیر که هزینه های زندگی چند ده برابر شده ولی درآمد کارکنان و کارمندان نهایتا دو برابر شده(یعنی در ده سال اخیر مثلا سالی بیست درصد اضافه کنید که نشده و اغلب پانزده و یک سال شش و دو سال بیست در صد بوده)از ده سال پیش اقلام غیر یارانه ای چند برابر افزایش قیمت داشته و اقلام یارانه ی که چند ده برابر شده است. حاشیه رفتیم و در چاه درد دلی دیگر باز شد، که این مسیر پر از چاله و چاه است...

اما حرف ما با وزارت بهداشت محترم است..

با وزیرمحترم بهداشت که خودشان را سید(یعنی از نواده ی نبی اکرم می دانند) می دانند

وزیر محترم!

سید عزیز!

شما چرا برنامه هایتان را که عنوانش طرح تحول نظام سلامت است را کامل به صورت کتابچه ای در اختیار عموم نمی نهید؟ اگر واقعا برنامه ای دارید چرا فقط در رسانه  نام می برید و شرح نمی دهید؟ یا از اینکه چون اینشتین می ترسید کسی حتی هفت نفر هم  طرح و برنامه ی شما را درک نکند؟!؟!؟!(مواظب خودتان و برنامه ریزهایتان هستید چون دشمن در کمین است)

وزیر محترم! عوام فریبی میکنید ! باشد اما اگر طرحی یا برنامه ای هم باشد باید از مشکل دارترین و مهمترین بخش کار را شروع کنید. به نظر شما و برنامه ریزان پزشکتان که البته پزشک -مهندسین خارق ا لعاده ای هستند، مشکل اصلی دریافتی پزشکان و مشکلات معیشتیشان بود و هست؟ صد البته که اینطور بوده از نظر شما و دوستانتان، چرا که با در آمدهای چند ده میلیونی خریدن خودروهای گرانقیمت و ... منازل بزرگ و.... میسر نیست ؛باید برای اینها که از معیشتشان با دریافت چند ده میلیون برای رضای خدا می گذرند، فکری کرد.

 

اما سایر کارکنان حوزه ی بهداشت که مشکلی ندارند، اگر همکاری در آزمایشگاه کار می کند که نمی تواند به خلق خدا خدمت کند یا آسیبی بزند. اصلا همه ی غیر پزشکان که تامینند، ماهی یک میلیون نهایتا دو میلیون میگیرند، ماشین نمی خواهند، خانه نمی خواهند، بچه هایشان مدرسه نمی روند و...

داستان آن مادر و عروس و دختر و پسر و دامادش را همه می دانند... یک بام و دو هوا

شما می فرمایید این پول(یعنی ده هزار میلیارد که از جیب مردم برداشته اید) برای افزودن حقوقها نیست، اما روز اول دریافتهای چند ده میلیونی را چند برابر زیاد می کنید!!!!!!!!

افزایش دریافتی هر پزشک می توانست و می تواند رضایتمندی حدود بیست پرستار و سایر کارکنان را در پی داشته باشد.

شما می گویید آمار مراجعین اورژانسها زیاد شد؟؟!؟!؟!؟! واقعا این داده خوب است یا بد؟ ببینید هر مراجعه کننده چند نایلون داروی دست نخورده دارد دستش..

یا کیفیت داروها پایین است یا تجویز کننده درست تجویز نمی کند یا ...

ببینید مشکل کجاست؟ آیا مردم پیش از این مریض می شدند و دکتر نمی رفتند؟ آیا مراجعان اورژانسها چند درصدشان سطح چهار و پنج تریاژند(در روش esi) یعنی درمانگاهی اند؟

چرا از کیفیتها حرفی نمی زنید؟ آیا کیفیت ویزیت، ویزیت کننده و ... افزایش یافته؟ آیا هنوز t n g و آمیودارون و سایر داروها با میکروستهای غیر قابل تنظیم تزریق و بیمار را به خطر می اندازد و گناهش پای پرستاری نوشته می شود که به جای دو بیمار از شش تا ده بیمار پرستاری میکند والبته که مزایای مکفی می گیرد و اصلن هم چند جا کار نمیکند؟

سید عزیز! با رایگان عمل کردن چند بیمار نمی توانی جدت را راضی کنی. حرف آخر را بگویم:

پرستاران، ماماها، رادیو لوژیستها، همکاران آزمایشگاه،و.... مانند پزشکان با بیمار و درمان مستقیما در ارتباطند، پس چرا سیستم و شکل پرداخت کارانه و پرکیسشان مانند اداریهاست ونه پزشکان...

چرا راه عدل علی را نمی روید که فردای قیامت بتوانید در صورت جدتان نگاه کنید.

شما نهالی بکارید که از روز اول اکسیژن بسازد بعدها هم میوه دهد...

سید عزیز! دکتر محترم! چرا پارچه ای را که دو متر سطح دارد را بی برنامه تا بیست متر میکشید اینگونه با کمترین باران همه خیس می شوند.

کمی هم به فکر کیفیت باشید. کیفیت دادن چهار قلم جنس به بیماران نیست (گرچه خود همرا ه و بیمار متوجه نباشند) کیفیت برداشتن از در آمد مردم و کم کردن از پرداختشان به بیمارستان نیست. محض امتحان این مبالغ را بریزید به حساب مراکز و بگویید مریض می تواند هزینه اش را که ما میخواهیم  صرفش کنیم بگیرد و برود جای دیگر خرج کند، ببینید چند نفر حاضرند در مراکز شما بمانند. مردم از ناچاری  به مراکز دولتی مراجعه می کنند .شما از بالا نگاه می کنید و هوای گرم بالاست واین پایین سرد است.

احساس سوختن به تماشا نمی شود...

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم..................

 

پیشنهادات بماند برای بعد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 14:16



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran