گزارشی از جشن ملی پرستاری

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 22520
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




گزارشی از جشن ملی پرستاری

یک شنبه 3 اسفند 1393

سلام همکاران

روز دوم اسفند ماه اینجانب با تعدادی از همکاران پرستاری جهت اطلاع رسانی به همکاران نمونه ی کشوری، علیرغم تحریم جشن از سوی جامعه ی پرستاری در محل جشن یعنی تالار امام علی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حاضر شدیم.

مجری برنامه جناب آقای جواد هاشمی بودند ودر ابتدای برنامه به معرفی پیشکسوتان پرستاری پرداختند و بعد از آن خانم نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش ) را که تحصیلاتشان در مقطع کارشناسی پرستاری بوده و حتی مدت کوتاهی هم کار پرستاری در بیمارستانی انجام داده اند به روی صحنه دعوت نمودند.

خانم محمدی اعلام کردند که علاقه ی شدیدی به پرستاری داشته و دارند ولی وقتی مشغول کار شدند جو حاکم بر سیستم درمان را مغایر تصوراتشان دیده و به دلیل سختی بیش از حد شغل پرستاری و دریافتی بسیار اندکش در قبال خدمات بسیار عطای این شغل را به لقایش بخشیده و ترک شغل کرده اند.

برنامه با هنرمندی جناب میمندی و سپس خواننده ی محبوب پاپ محمد علیزاده ادامه یافت. در آغار سلسله صحبتهای مسیولین حاضر ، ابتدا آقای نجاتیان رئوس مشکلات پرستاری را بر شمردند و سپس جناب میرزابیگی به عنوان معاون وزیر (ونه رئیس سازمان نظام پرستاری) پشت تریبون رفتند که در این لحظه یکی از پرستاران حاضر به سخنرانی ها معترض شده و اعلام کرد که : اجازه بدهید یک پرستاری که سمتی ندارد هم صحبت کند، این موضوع با دخالت آقای هاشمی (مجری) ونیز انتظامات سالن و نیز حمایت شدید حضار از این پیشنهاد به چالش کشیده شد، اما آقای میرزابیگی به ایراد حرفهایشان ادامه دادند.

در ضمن سخنرانی ایشان بارها پرستاران مختلفی به حرفهایشان و صحبتهای یک طرفه ی ایشان معترض شدند.

بعد از ایشان وزیر محترم رفاه پشت تریبون رفتند و سخنانی بسیار زیبا درباره ی پرستاری  گفتند و فرمودند که حاضرند با معترضین یا نماینده های ایشان جلسه ای داشته باشند که با اعتراض حضار به جلسه ی خصوصی  واعلام نظر مبی بر جلسه ی پرسش و پاسخ قائله پیگیری شد.

بعد از وزیر محترم رفاه، جناب آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت پشت تریبون رفتند و البته هماهنگ کردند و وعده دادند که پرستار معترض به نمایندگی از سایری حرفهایش را بگوید، لذا جو آرام شد.

وزیر بهداشت حرفهایشان را با اجرای منویات دولت شروع کردند ولی پرستاران معترض شده و خواهان منویات رهبری شدند که با واکنش بسیار تند وزیر محترم مواجه شد. ایشان گفتند:

من از بچگی در خدمت رهبر بوده ام!!!!

ایشان البته در صحبتهایشان رو به همکارمان گفتند:

اینجا کلی رئیس دانشگاه و دانشکده و .... نشسته و تو نماینده ی پرستاران نیستی!!!!!!

ایشان در حرفهایشان اشاره کردند که پرستاری از نظر استانداردها در ایران هم سطح افغانستان است!  و قانون تعرفه گذاری در صورت تامین اعتبار از طرف دولت یا مجلس اجرا می شود.

در نهایت هم به پرستاران فرصت صحبت داده نشد.

و اما توضیحات:

در بدو ورود اینجانب به سالن متاسفانه انگار یکی از سربازان داعهش وارد شده است. بلافاصله دو نفر در دو سمت بنده مستقر شدند !!!!! در حالیکه بنده هم پرستارم و حق شرکت در جشن را داشتم. بنده حتی دستشویی هم رفتم ایشان هم با من آمدند. وقتی وزیر وارد سالن شدند من با صدای بلند گفتم که آقای انم وعده های دروغین وارد شدند و دوست سمت چپی بنده به شدت معترض شدند که من به ایشان گفتم در دین ما دروغ گناه است و تو اگر مسلمانی چرا دروغ گفتی؟.....

آقای نجاتیان در محل حضور بنده حاضر شضدند و درخواست کردند که ساکت بنشینم در حالیکه بنده ساکت بودم و فقط یک برگه راجع به اجرای تعرفه های پرستاری بالای دست گرفته بودم.

البته آقای نجاتیان برای آرام کردن همکاران معترض حاضر شدند که با واکنش بسیار تند پرستاران مواجه گردیدند .

جناب وزیر محترم! شما که ادعای بودن در خدمت رهبر معظم از کودکی را دارید عملکردتان در راستای منویات ایشان عملا نیست.

جناب وزیر! خودتان اعتراف کردید که مردم تحت تاثیر تبلیغات تلویزیونی قرار دارند و رضایتشان از روی آگاهی نیست، آنجا که فرمودید: در روستایی از بوشهر که نه درمانگاهی دارد و نه پزشکی و نه امکاناتی، مردم بسایر از من بابت اجرای طرح تحول تشکر کردند!!!!!!!!!!!!

آخر برادر من! بابت چ0ه چیزی تشکر کردند؟ البته ایشان این امکانات را ندارند ولی تلویزیون دارند و شو های شما در تلویزیون را دیده اند.

همین مردم فکر نمی کنند که همه ی وعده های شما به پرستاران دروغ بوده و فکر می کنند الان پرستاران غرق پول شده اند چون شما از تلویزیون این را القا می کنید.

اگر تعداد پرستار به بیمار در ایران در حد افغانستان است چرا از پرستاران در حد ژاپن انتظار دارید؟

به کجای این سیستم افتخار می کنید؟ کجایش در دنیا بهترین است؟

البته ببخشید یادم رفت؛ شما رکورد پرداخت به پزشکان در دنیا و رکورد اختلاف پرداختی در دنیا را شکسته اید و اینها قابل ثبت در کتاب گینس است...

امیدوارم بیدار شوید و موفق به بیدار شدن شوید....



نظرات شما عزیزان:

پرستار خصوصی(اتاق عمل)
ساعت20:14---5 اسفند 1393
از همه دوستان وهمکاران عزیز که در تجمع جلوی مجلس شرکت کردند از طرف خودم تشکر میکنم این متن را درتایید متن اقای عمید میفرستم . به امید اینده ای بهتر ومسیولانی قانون مدار

محمد آرست
ساعت11:04---5 اسفند 1393
با سلام وتشکر از شما بابت زحمات شبانه روزیتون

به امید روزی که هیچ خفته ای نباشه و هیچ ظالمی نیز نباشه!
به امیدروزی که دروغ دوباره در نظر مردمان زشت و قبیح باشه!
به امید روزی که برای خواستن عدالت دعوا و ترسی نباشه!
به امید روزی که بعضیها در عمل فقط کمی مسلمان باشند!!!!


صوفیا رشیدی
ساعت18:58---4 اسفند 1393
سلام . اتحاد غرور آفرین جامعه پرستاری در مورخه 3 اسفند حاکی از آنست که قطعا عدالت پیروز است . آقای شمس با صدور بیانیه ای عنوان نمودند که دستاورد تجمع دیروز پرستاران تشکیل جلسه با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بوده است . ولی بنده بعنوان عضو کوچکی از جامعه پرستاری عنوان میکنم 3 اسفند خاطره بیاد ماندنی در تاریخ پرستاری ثبت کرد که جامعه پرستاری بیدار است و بیعدالتی در نظام سلامت را نمی پذیرد .

الف
ساعت18:35---3 اسفند 1393
به امید روزی که پرستاری به جایگاه واقعی خودش برسد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 16:14



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran